zondag 14 maart 2010

Doelen update:

Mijn Day Zero Project is amper een week een feit maar ik doe toch echt hard mijn best. Een kleine update (nee, helaas nog geen doel compleet volbracht).

#8
Velen (5 om precies te zijn!) hebben mij gemeld dat ook zij een Day Zero Project gaan starten. Dus eigenlijk heb ik doel 8 volbracht, maar alvorens hier definitief toe over te gaan, wacht ik eerst af of deze mensen ook echt hun lijst klaar hebben gemaakt. Wordt vervolgd dus!

#10
Laura kwam met 4 nieuwe doelen aanzetten (dank!!!!) waarvan ik er 2 gebruikt heb in mijn lijst. Vriendin Erzsi (@ErMeg voor de Twitteraars onder ons) kwam ook met een goed doel aanzetten en dan ook letterlijk een goed doel! (dank!!!!). Ik ga hard aan de slag om de aangeleverde doelen te volbrengen. Er staan nog een aantal punten open dus wie oh wie helpt mij nog aan een nieuw doel.

#77
Mijn eerste zelfgemaakte luiertaart is een feit! Voor net bevallen vriendin Selinde heb ik er een gemaakt met wat kleine kadootjes erbij en wat kleertjes voor kleine Gwendolynne.



1 opmerking:

  1. Die luiertaart is echt heel leuk geworden! Wou dat ik dat kon, heb volgende maand een baby shower namelijk. En zoals je mssn al gezien hebt, staat mijn DZ lijst inmiddels op het net dus doel 8 is weer wat 'meer' afgerond ;). Heb jij nog wat leuke ideeën voor mijn 'open' doelen?

    BeantwoordenVerwijderen